Historický přehled

Myslel

„Komentář“ kritizoval konfucianismus. Li Wei kritizoval konfucianismus, že „pás Guanbao, političtí učenci“. Zejména pohrdat pokryteckými patology, pluralismem a zveřejňovat. Lidé právního státu jsou vřele chváleni. Následoval „Sbírku“ ke Qin Shihuang po „Císařském hrdinovi“ a komentoval „Císař Baby, Li Song, Tianli, maj svět“ a řekl, že Qin Shihuang „je posvátné, je to kouzlo a nedá se mluvit." Chvalte vynikající roli zákona Xiao Hikan, aby Jia Yi, okovy, bojoval proti Hunům, a pak řekněte, že "slavný" je "" řez "," je užitečný ".

Dějiny

"Historická revue" Prvních čtyřicet let je vytištěno v Nanjingu, příští rok je tu Materiály k masu. Kvůli několika zákazům je tato kniha extrémně malá a kulturní památka města Quanzhou skrývá lidi. V roce 1974 provedla China Book Company přetisk podle Quanzhou.

Historical review

Obsah

Obsah jeho obsahu je rozdělen do dvou částí: „historie“ a „historie“.

"Historos" je stručně zaznamenána ve formě "Tang Yu do 3 724 let Yuanzhang", podle pořadí dynastie, každá dynastie A "Ji", poté zaznamenejte hlavní historické události v dynastii a časové pořadí. Skóroval "Tři císaři Pět císařů", "Letní Ci", "Komerční", "Qin Ji", "Post-Qin Ji", "Hand Ji", "Eastern Hanki", "Han Ji", "Jin Jin Ji", " Song Ji "," Qi Yi Nei Dynasty Wei "," Liang Jiheng North Chaoyao Wei "," Chen Jiyi Zhou Zhou Qi "," Ji "," Tang Ji "," Liang Liang Ji Jianan ", "Po Tang Ji" , "Afterward", "Post Hanki", "Wen Ji", "Song Dynasty", "South Song Dynasty]," Yuan Ji ". Materiál shromážděný hlavně z oficiální revizní historie feudální éry a odkazoval se také na další historie související se „schůzkou“ a „předložením dokumentu“.

"Komentář" s "dávkou" "Komentář" formou, přes obočí, klip, hodnocení zlomu a historické osoby, historické události, vyjádřit historické postavy, historické události, napsat autorovu čtenou historii a pocity. Podle počáteční statistiky této osoby, "dávky" a "komentáře" "Netital Comment", je text velmi jednoduchý a celá kniha je 635 a 859 je napsáno. Sekce je 1599, celkem 3083, což je více než 90% Kruhový, komentář ne více než 20 slov. Zejména obočí, slova nebo dvě slova, celkem 371 míst, což představuje 58 % z celkového počtu obočí, i když řeč je jednoduchá, ale všechny řezy (viz Lin Xiaoping "批 要" "Dějiny Study" 1998 No 4).

Je vidět celá kniha, počet slov s číslem, text obočí, počet slov za odstavcem. První vrstva upnutí je více než první vrstva prvního patra je intuitivnější hodnocení; obočí má připomínku, smysl diskuse; revize segmentace je obecnější, analýza a závěry je vyšší úroveň.

Funkce

Komentáře knihy jsou živé, snadno srozumitelné a vnášejí do komentářů spoustu přísloví, díky čemuž je historiografie hmatatelnější a pro veřejnost jednodušší.

vykazuje především čtyři charakteristiky: svobodu myšlení, estetiku emocí, formu rozptylu a komentářů.

All in all, the history of "Historical Commentary" has shown a strong personal characteristics in history, or in historiography. Moreover, since the author is mainly evaluated from the historical figures and events from the perspective of reading history, some are targeted, although in the form of dispersion, it has produced the enrichment of the thoughts (see Leo ". To be> Several Characteristics of the Historiography of Historiography, "Shangqiu Mother" (Social Science Edition) "1985 No. 2).